Darmowa dostawa od 750,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Aromaty dla gabinetów medycznych

( ilość produktów: 15 )

 

Aromamarketing w gabinetach medycznych otwiera nowe perspektywy i możliwości. Odpowiednio wykorzystany może przynieść korzyści zarówno pacjentom, jak i personelowi medycznemu. Dzięki nim możemy wpływać na nastrój, zmniejszać stres oraz pobudzać pozytywne reakcje w organizmie. W nowoczesnych placówkach medycznych dyfuzja odpowiednich zapachów staje się coraz bardziej popularna, nie tylko ze względu na aspekty marketingowe, ale przede wszystkim ze względu na dobro pacjenta. Odpowiednio dobrany aromat może redukować lęk przed zabiegami, skracać czas rekonwalescencji czy nawet zwiększać efektywność terapii.

 

Zalety aromamarketingu w placówce medycznej: 

  1. Zapachy wpływają na redukcję stresu u pacjenta oczekującego na wizytę

    Oczekiwanie na wizytę lekarską czy zabieg medyczny może być stresujące dla pacjentów. Istnieje wiele badań potwierdzających, że odpowiedni zapach może pomóc pacjentowi w zrelaksowaniu się. Wyniki jednego z nich wykazały, że „zapachy pomarańczy oraz lawendy zmniejszały niepokój i poprawiały nastrój u pacjentów oczekujących na leczenie stomatologiczne”.

  2. Zapachy podnoszą wartość Twoich usług i rentowność Placówki.

    Stworzenie eleganckiego zapachu we wnętrzu podnosi jego rangę, wzmaga odczucie luksusu, podnosi prestiż oferowanych usług w oczach pacjentów. To zaś zwiększa możliwości zarządzania ich wyceną. Stosowanie aromamarketingu zmniejsza liczbę anulowań wizyt z powodu stresu. Zaś zrelaksowany pacjent będzie polecał klinikę swoim znajomym.

  3. Zapachy podbijają wrażenie czystości.

    Zdecydowana większość osób uważa, że miejsca, które przyjemnie pachną, są czyste i regularnie sprzątane. Również badania przeprowadzone w tym obszarze potwierdziły, że świeża lub cytrusowa woń kojarzy się z czystością i wzbudza zaufanie.

  4. Wyróżnienie się na Rynku i pozytywny wizerunek.

    Pacjenci są coraz bardziej świadomi swoich wyborów i szukają placówek, które oferują coś więcej niż standardową opiekę.

    Aromamarketing może być kluczowym elementem strategii marketingowej, przyciągając pacjentów i kształtując pozytywny wizerunek placówki medycznej.

 

 

FORMY WSPÓŁPRACY:

  • Zakup dyfuzora i esencji zapachowej - bez zbędnych formalności oraz dodatkowych umów i zobowiązań. Oferujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

  • Wynajem dyfuzora zapachowego - abonament miesięczny, czyli kompleksowa usługa, polegająca na świadczeniu usługi marketingu zapachowego w oparciu o naszą sieć serwisantów. Koszt miesięcznego abonamentu obejmuje cenę wynajmu urządzenia oraz koszt zużycia esencji zapachowej.

 

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.90 / 5.00 139 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-10-08
Bardzo dobra obsluga, szybko i solidnie.
2024-09-05
Wszystko ok
pixel