Darmowa dostawa od 750,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Aromamarketing

( ilość produktów: 41 )

 

Aromamarketing to jeden z elementów  strategii marketingowej, który wykorzystuje zmysł węchu, aby wpływać na emocje i zachowania konsumentów. Obecnie, wykorzystanie zapachów stało się potężnym narzędziem skutecznego marketingu. Zapachy mają zdolność bezpośredniego wpływu na obszary mózgu odpowiedzialne za emocje i pamięć. Dlatego też, gdy klient doświadcza określonego zapachu w kontekście marki, może to wywoływać pozytywne skojarzenia i wzmacniać pamięć o produkcie lub usłudze. Genialny system dla hoteli, restauracji, sklepów, punktów usługowych, placówek medycznych i firm deweloperskich. Marketing zapachowy KALA iFresh to usługa łącząca zakup lub wynajem dyfuzora wraz z esencją zapachową (baza ponad 500 zapachów). 

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.90 / 5.00 144 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-10-18
Wszystko super:-)
2024-10-02
Super
pixel